NerdPower

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mari-chan - 23 augusti 2011 21:45

Förlåt att jag inte har bloggat på ganska länge.   

Jag har haft/har så mycket att tänka på...

Nu har ju skolan börjat igen också ....

*suck*

Det är iaf JÄTTE kul att träffa alla mina vänner igen.   

Men sen finns det ju massor av folk som man bara vill döda..   

Men nog om det!

Idag va det en SKIT morgon....

Men sen blev dagen bättre.<3

Den kunde ju inte precis bli värre.  

Efter skolan städade jag hos min kanin sen satte jag mig och kollade på  Ouran High School Host Club. Jätte bra anime!!

Jag är på episode 12 av 26 nu.

 Det går lite segt för att skolan tar upp nästan all tid ju.   

  Kawaii desu ne!<3

Av Mari-chan - 17 augusti 2011 22:25

Förlåt att jag inte har bloggat.  

Jag har inte haft nån orka att blogga.

 Snart börjar ju skolan o allt igen ..... *suck*

Men aja. Idag har jag Typ Bara kollat på anime.

  

Den heter Amatsuki och är jätte bra   

Jag rekomenderar den varmt till alla<3

Av Mari-chan - 13 augusti 2011 20:14

Förlåt att jag inte har uppdaterat!

Men jag sov hos pappa och datorn är lite knäpp där.

Sen åkte jag,syrran och hennes kille till stan och köpte pressenter till pappa.Vi åkte även förbi och kollade lite på en marknad.  

Men nu sitter jag bara i soffan med värdens huvudvärk...  

Jag köpte lite godis som jag sitter och äter nu.

Aja, jag orkar inte skriva mer nu..  Men jag Uppdaterar mer imon.

Av Mari-chan - 12 augusti 2011 12:00

Idag vaknade jag typ vid halv tolv.

Jag HATAR att vakna sent .  

Men det finns inget att gör åt det nu så aa..

Jag sitter här i min kigurumi och ska starx fixa frukost.

Jag ska nog kolla på The Roommate när jag käkar.  

För att jag har inte sett den än...   


 Snart fyller pappa år också...

Så jag o syrran ska gå se om vi hittar något till honom.

Men inte så många vuxna önskar sig något när de fyller år.  

Men vi hittar nog något att köpa   

Av Mari-chan - 11 augusti 2011 21:33

Nu sitter jag och myser i min kigurumi framför tv:en.   

Och äter stjärnor.   

Det är så skönt med sommarlov !

Men snart är det över.... 

Kommer dock bli kul att träffa alla igen.

Men inte så kul att träffa alla jag hatar ...   

Sen ska jag nog sätte mig o spela lite Grand Chase eller

chatta på IMVU.   

Av Mari-chan - 11 augusti 2011 19:12

Nu har jag fått min kigurumi. (Kigurumi S/S)

Den är super mysig.

Jag älskar den!

      Jag bryr mig inte vad alla andra tycker...

Den är till mig och JAG gillar den.  

Av Mari-chan - 11 augusti 2011 12:12

 Nu ligger min Kigurumi oh väntar i konsum.... 

Jag är så jävla glad!

Ååååå Jag vill ha den NU!   

Men jag måste vänta till fyra...

För då kommer mamma hem.

Då MÅSTE hon gå o hämta den.  

Jag lovar att ta lite bilder.

Men jag tar nog inte så jätte många idag....

För jag vill gå ut o ta bilderna.

Men vädret är inte det bästa här . 

 Hoppas solen kommer fram imon.

Då kommer jag nog göra nån flummig video   

Nu ska jag nog gå och duscha.

Av Mari-chan - 10 augusti 2011 22:25

Idag va jag med ida. Vi hade skit kul.  

Jag gick till busshållplatsen vid 12..... 

Ringde ida... då var hon tvungen att byta buss   

Så jag fick sitta o vänta i fucking 30min innan hon kom..... 

(inget perverst)

Bussen gick 11:40 och var här vid 12:30 ..... det tog nästan 1 timme...

Med bil tar det BARA 20min   

Men sen satt vi o spelade lite Soul calibur IV och Tekken 6.

Jag va bob .... (Tekken 6 *pekar på bilden*)  Han äger allt  

    


Sen kollade vi lite till på Basilisk. Den är Jätte bra.

Jag rekomenderar den varmt

Vi satt och grät   

Snart har vi kollat klar på den.

(Jag har sett den 2 gånger innan)

  

Sen var ida tvungen att åka hem   

Min Kigurumi kom inte idag ....  

Men mamma skulle endå inte hinna hämta ut den...

Så hoppas den kommer imon    

Presentation

Intressen:
Tv-spel,Läsa,
Teckna,Manga,
Anime,Fota och att vara kreative :3

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kawaii


Ovido - Quiz & Flashcards