NerdPower

Alla inlägg under september 2011

Av Mari-chan - 30 september 2011 16:53

Jaha, Det blir att vara hemma själv till typ 7 och pyssla.  

Då kommer mamma hem och fixar mys mat och sen ska vi slappa framför TV:en. Mys Mys~   Jag vet inte om jag ska ladda upp lite bilder idag eller imon. Vi får se.  Nu ska jag pyssla så vi ses sen.   

Av Mari-chan - 29 september 2011 18:48

Jag längtar tills imon efter skolan.
Då ska jag PYSSLA och fixa.   
Fredag,Lördag och Söndag är Pyssel dagar.
Jag ska Ta dock bilder, Teckna,Måla,Städa,fixa halsband, fimolera,Bygga,spela m,m.

Jag lovar att lägga upp lite bilder här på bloggen.   



Igår satt jag och kollade på Naruto.

Så nu är jag på episode 140. Och det är SUPER BRA!

 

Av Mari-chan - 26 september 2011 18:40

Jag orkar inte skriva så mycket idag.

Jag är super trött..

Men jag ska öva på vårt NO-prov.

Hoppas det går bra.  

På Onsdag är det ingen skola.

Så det blir att chilla och göra läxa.

Och fixa en skiva till min kompis.  


Umm... Efter att jag har övat på No-saken så ska jag nog rita lite.

  

Av Mari-chan - 25 september 2011 21:14

Jag har kollat på en ny anime som heter Blade Of The Immortal.

Den var jätte jätte bra. Jag har också läst lite av mangan. Men den var lite svår att förstå.. Men nu när jag har sett animen så fattar jag allt.

Jag rekomenderar den varmt.  

 Sen så har vi fått en kattunge nu.

Han heter Milton men jag säger Mille.

Han är jätte busig och gillar att gå på äventyr.

Dock så har han en syster som ingen vill ha..

Och om ingen köper henne så måste de avliva henne....  

Så om ingen vill ha henne så får hon bo här med oss och sin bror.

Bra va.  

Men tänk om Nisse kommer tillbaks... då har vi 3 katter och 1 kanin.

Jag är alergisk mot päls..  

Men jag älskar djur.Så jag kan stå ut med att må dåligt...  

Nu kommer några bilder på ''Mille''.

      Visst är han super söt.   

Av Mari-chan - 18 september 2011 17:55

Idag blev det  jobbigt... Jag bröt ihop..

Allt jag ville va att dö.

Men jag har några underbara vänner som hjälpte mig igenom det.

Jag längtar till Uppcon 2012 då ska jag träffa er alla..

Tack för att ni finns.  

Av Mari-chan - 16 september 2011 23:02

Det gick bra på begravingen.. Det va jätte fint...

R.I.P mormor och morfar.

  Vi saknar er jätte mycket. Tack för alla fina stunder.   

Men nu ska jag inte vara deppig...


Jag längtar skit mycket tills Soul Calibur V kommer ut!

Jag ska köpa det DIREKT då!

Jag får Spel-Gasm   

Av Mari-chan - 15 september 2011 23:27

Nu är ja på episode 29 (Naruto)

Fortfarande Super bra  

Jag ska kolla klart på 29 sen ska jag nog sova.

Det är ju begravning imon så....

Ush. Det kommer bli jobbigt...

Nog om det nu....

Sen ska jag nog bara sitta och kolla på Naruto hela lördagen.

Och på Söndag blir det att göra lite läxa och så.   

Av Mari-chan - 15 september 2011 13:25

Idag mår jag mycket bättre.  

Så nu ska jag sätta mig och kolla på Naruto och käka Jordnötskaka.

MUMS!  

Jag har aldrig orkat kolla på Naruto innan. Det är ju 220 episoder..

Jag tycker 24 är lagom.   

Men nu är jag på episode 17 och den är super bra.

Jag trodde inte att Naruto skulle vara så bra.

*Pekar på bilden* För er som inte vet så är det Naruto.

Jag har PrntScr:nat  bilden det är därför som kvaliteten inte är bäst.

KAWAII DESU NE!   

Presentation

Intressen:
Tv-spel,Läsa,
Teckna,Manga,
Anime,Fota och att vara kreative :3

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kawaii


Ovido - Quiz & Flashcards